Reklamace
Bohužel i my jsme jenom lidé a tak se stane, že se někde v průběhu procesu přihodí chyba. To však neznamená, že se k Vám obrátíme zády, právě naopak. Ať už máte jakýkoliv problém a chcete zboží reklamovat nebo z jakéhokoliv důvodu vrátit, uděláme vše proto, abychom celou věc vyřídili co nejrychleji a samozřejmě k Vaší spokojenosti.
Pokud si přejete vaše zařízení reklamovat či odstoupit od smlouvy (odstoupit lze do 14 dní od zakoupení zboží online), jediným platným způsobem je odeslání zařízení s fakturou a vyplněným formulářem na adresu: Alzabox, Svatopetrská 35/7, 617 00 Brno. Zahájení jednoho z procesů vzniká po obdržení zařízení do rukou Prodávajícího.
Pokud máte nějaký dotaz, neváhejte se na nás obrátit na e-mailové adrese: info@mikephone.cz nebo tel.: 775 324 354 od pondělí do pátku 9:00 - 17:00h, v sobotu 9:00 - 12:00.
Při zaslání zboží k reklamaci či vrácení zboží nezapomeňte přístroj odhlásit z icloud, vypnout Find My iPhone, smazat případné hesla a dát do továrního nastavení.
Dokumenty ke stažení