OBCHODNÍ PODMÍNKY

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

Bankovní spojení: 348312662/0300 (ČSOB)

Sídlo firmy: Greenhouse Technologies s.r.o., Nové sady 988/2, 602 00 Brno

Identifikační číslo: 22207899

DIČ: CZ22207899

Spisová značka: C 97644/KSOS Krajský soud v Ostravě

Korespondenční adresa: Nové Sady 988/2, 602 00 Brno

 

Vymezení pojmů

„Prodávajícím“ se rozumí obchodní společnost Greenhouse Technologies s.r.o., se sídlem Nové sady 988/2, 602 00 Brno, IČO: 22207899, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě oddíl C, vložka 7644/KSOS.

„Kupujícím“ se rozumí právnická či fyzická osoba (člověk), která uzavírá s Prodávajícím Kupní smlouvu, jejíž součástí jsou tyto Obchodní podmínky. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje Kupující, který je Spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není. K definici Spotřebiteli viz níže. Podnikatelem je ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Za podnikatele se považuje taktéž každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

„Kupní smlouvou“ se rozumí Kupní smlouva uzavíraná mezi Prodávajícím a Kupujícím, a jejíž nedílnou součástí jsou tyto Obchodní podmínky.

„E-shopem“ se rozumí internetový obchod provozovaný Prodávajícím a dostupný pro Kupujícího, resp. Uživatele, z internetové adresy (URL) https://https://www.mikephone.cz/

„Uživatelem“ se rozumí uživatel celosvětové sítě internet.

„Obchodními podmínkami“ se rozumí tyto všeobecné obchodní podmínky Prodávajícího, jež jsou pro Uživatele i Kupujícího dostupné z internetové adresy (URL): https://https://www.mikephone.cz/obchodni-podminky/

„Spotřebitelem“ se rozumí člověk, který uzavírá jako Kupující Kupní smlouvu mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání, který je starší 18 let.

„Zbožím“ nebo "věcí" se rozumí zejm. telefony, tablety, počítače, ochranná skla, kryty a obaly, příslušenství, apod., které je vystaveno a prodáváno Prodávajícím prostřednictvím E-shopu.

„Zásadami ochrany osobních údajů“ se rozumí zásady, jimiž se Prodávající řídí při zpracování osobních údajů, a které jsou dostupné na adrese https://www.mikephone.cz/ochrana-osobnich-udaju/

„Uživatelským účtem“ se rozumí registrace Kupujícího provedená na E-shopu, díky čemuž může Kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní a provádět (mj.) Objednávky Zboží u Prodávajícího.

„Objednávkou“ se rozumí vyplnění Kupujícím objednávkového formuláře na E-shopu.

„Elektronickou adresou kupujícího“ se rozumí aktuální kontakt na Kupujícího přes, který s ním Prodávající komunikuje. Kupující jej uvádí při vyplnění Objednávky či na E-shopu při nákupu bez zřízení Uživatelského účtu.

„Občanským zákoníkem“ se rozumí zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v aktuálním znění.

 

I. Úvodní ustanovení

1. Tyto obchodní podmínky společnosti Prodávajícího upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 Občanského zákoníku vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě Kupní smlouvy uzavírané mezi Prodávajícím a Kupujícím prostřednictvím E-shopu.

2. Ustanovení odchylná od Obchodních podmínek je možné sjednat v Kupní smlouvě. Odchylná ujednání v Kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními Obchodních podmínek.

3. Znění Obchodních podmínek může Prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

 

II. Uživatelský účet

1. Ze svého Uživatelského účtu může Kupující provádět objednávání Zboží na E-shopu. V případě, že to E-shop umožňuje, může Kupující provádět objednávání Zboží též bez registrace, tj. bez zřízení Uživatelského účtu.

2. Při registraci v E-shopu a při objednávání Zboží je Kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v Uživatelském účtu je Kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené Kupujícím v Uživatelském účtu a při objednávání Zboží jsou Prodávajícím považovány za úplné a správné.

3. Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho Uživatelského účtu.

4. Kupující není oprávněn umožnit využívání Uživatelského účtu třetím osobám.

5. Prodávající může zrušit Uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy Kupující svůj Uživatelský účet déle než 1 rok nevyužívá, či v případě, kdy Kupující poruší své povinnosti z Kupní smlouvy (včetně Obchodních podmínek).

6. Kupující bere na vědomí, že Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení Prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

 

III. Uzavření Kupní smlouvy

1. Smlouvu uzavírá kupující na obchodě tak, že za vybrané zboží zaplatí a převezme si ho. Při nákupu přes internet kupující uzavírá kupní smlouvu tím, že požadované zboží vloží do košíku, a zaplatí nebo zvolí dopravu a způsobu úhrady.

2. Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována po dobu nejméně dvou let od jejího uzavření, nejdéle však na dobu dle příslušných právních předpisů, za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto obchodních podmínek, kde je tento proces srozumitelně popsán.

3. Kupní smlouvou se prodávající zavazuje, že kupujícímu odevzdá věc, která je předmětem koupě, a umožní mu nabýt vlastnické právo k ní, a kupující se zavazuje, že věc převezme a zaplatí za ní prodávajícímu kupní cenu.

4. Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo k věci, a proto se kupující stane vlastníkem teprve úplným zaplacením kupní ceny. Prodávající kupujícímu odevzdá věc, jakož i doklady, které se k věci vztahují, a umožní kupujícímu nabýt vlastnického práva k věci v souladu se smlouvou.

5. Prodávající odevzdá kupujícímu předmět koupě v ujednaném množství, jakosti a provedení. Není-li ujednáno, jak má být věc zabalena, zabalí prodávající věc podle zvyklostí; nejsou-li, pak způsobem potřebným pro uchování věci a její ochranu. Stejným způsobem opatří prodávající věc pro přepravu. Dodá-li prodávající větší množství věcí, než bylo ujednáno, je kupní smlouva uzavřena i na přebytečné množství, ledaže je kupující bez zbytečného odkladu odmítl.

6. S ohledem na minimalizaci vzniku škod a zajištění bezproblémového zásobování si prodávající vyhrazuje právo dodat zboží kupujícímu, který si v rámci jedné objednávky a/nebo jednoho dne objednal zboží za celkovou hodnotu přesahující 30.000,- Kč vč. DPH, až po úplné úhradě celkové kupní ceny. Jakmile kupující uhradí celkovou kupní cenu zakoupeného zboží, prodávající provede expedici v souladu s požadavky Kupujícího stanovenými v objednávce.

7. Věc je vadná, nemá-li sjednané vlastnosti. Za vadu se považuje i plnění jiné věci a vady v dokladech nutných pro užívání věci. Právo kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má věc při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později. Právo kupujícího založí i později vzniklá vada, kterou prodávající způsobil porušením své povinnosti.

8. Kupující věc podle možnosti prohlédne co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na věci a přesvědčí se o jejích vlastnostech a množství. Nebezpečí škody přechází na kupujícího převzetím věci. Týž následek má, nepřevezme-li kupující věc, ač mu s ní prodávající umožnil nakládat.

9. Škoda na věci, vzniklá po přechodu nebezpečí škody na věci na kupujícího, nemá vliv na jeho povinnost zaplatit kupní cenu, ledaže prodávající škodu způsobil porušením své povinnosti.

10. Při nákupu zboží kupující obdrží fakturu formou zasláním na mail. 

11. Návrh Kupní smlouvy ve formě Objednávky má platnost patnáct dnů, poté automaticky zaniká.

12. Nabídka prodeje Zboží v E-shopu je pouze informativního charakteru a Prodávající není povinen uzavřít Kupní smlouvu ohledně tohoto Zboží (z důvodů, kdy např. došlo k vyčerpání zásob Zboží nebo Prodávající není v té době schopen Zboží obstarat/dodat). Ustanovení § 1732 odst. 2 Občanského zákoníku se nepoužije a výslovně se vylučuje.

13. E-shop obsahuje informace o Zboží, a to včetně uvedení cen Zboží. Ceny Zboží jsou uvedeny s daní z přidané hodnoty, ale i bez ní (Zvláštní režim pro obchodníky s použitým zbožím podle § 90 zákona o DPH) a všech souvisejících poplatků, ne však nákladů na zabalení a přepravu/doručení Zboží. Ceny Zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány v E-shopu. Tímto ustanovením není omezena možnost Prodávajícího uzavřít Kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek s Kupujícím.

14. E-shop obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním Zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním Zboží uvedené v E-shopu platí pouze v případech, kdy je Zboží doručováno v rámci území České republiky.

15. V případě, že některý z požadavků uvedených v Objednávce nemůže Prodávající splnit, vyhrazuje si Prodávající právo, zaslat Kupujícímu na Elektronickou adresu Kupujícího pozměněnou nabídku s uvedením možných variant objednávky a vyžádá si stanovisko Kupujícího.

16. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh Kupní smlouvy a Kupní smlouva je v takovém případě uzavřena až akceptací (odsouhlasením) Kupujícího doručené Prodávajícímu prostřednictvím elektronické pošty.

 

IV. Platební podmínky

1. Kupující akceptuje platební podmínky uvedené v tomto článku. Více informací k dotčení i na stránce možnosti platby.

2. Zboží zůstává do úplného zaplacení a převzetí ve vlastnictví prodávajícího, avšak nebezpečí škody na věci přechází převzetím zboží kupujícím.

3. Fakturační údaje kupujícího nelze měnit zpětně po odeslání objednávky.

4. Prodávající si vyhrazuje právo nabídnout kupujícímu pouze vybrané způsoby platby dle vlastního uvážení.

5. V případě Zboží na Provozovně Prodávajícího je Prodávající, podle zákona o evidenci tržeb, povinen vystavit Kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

6. V případě Objednávky Zboží Kupujícím prostř. E-shopu, vystaví Prodávající ohledně plateb, prováděných na základě Kupní smlouvy, Kupujícímu daňový doklad – fakturu po vyzvednutí/převzetí Zboží a zašle jej v elektronické podobě na Elektronickou adresu Kupujícího.

7. Odstoupí-li kupující řádně od uzavřené smlouvy s prodávajícím vrátí Prodávající Kupujícímu peněžní prostředky, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Kupující je odpovědný za správnost údajů pro vrácení peněžních prostředků.

 

V. Dodací podmínky

1. Prodávající zajišťuje či zprostředkovává způsoby dopravy dle aktuální dostupnosti jednotlivých služeb a s ohledem na kapacitu a dojezdové možnosti. V případě zásahu vyšší moci či výpadku informačního systému prodávající nenese zodpovědnost za opožděné dodání zboží.

2. Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu.

3. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na emailovou adresu prodávajícího, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem, nebo poštou prodávajícího. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává však prodávající možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

 

VI. Odpovědnost prodávajícího – Reklamační řád

1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné. Pokud nebude vyplývat z reklamy nebo popisu zboží něco jiného má se zato, že se jedná o použité zboží, tj. věc opotřebenou jejím obvyklým užíváním. Vzhledem k tomu bere prodávající na vědomí, že se použije § 2167 občanského zákoníku, podle kterého nemá kupující práva spojená s vadným plněním podle § 2165 občanského zákoníku; to znamená, že se neuplatní zákonná doba záruky podle § 2165 občanského zákoníku, a) pro vadu, pro kterou byla ujednána nižší cena, nebo b) na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, nebo c) u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo d) vyplývá-li to z povahy věci (dále jen „případy pro použití § 2167 OZ“). Bez ohledu na  § 2167 občanského zákoníku prodávající může poskytnout kupujícímu smluvní záruku pro případy  uvedené v § 2167 občanského zákoníku. Tato smluvní záruka, která je v délce třech až šesti měsíců, je uvedena v popisku zboží při nákupu přes e-shop a v případě prodeje v kamenném obchodně je sjednána mezi prodávajícím a kupujícím a je uvedena na záručním listu.

2. U zboží, na které se nevztahuje § 2167 občanského zákoníku (tj. jedná se nové a nepoužité zboží, resp. se nejedná o případy pro použití § 2167 OZ) může prodávající oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

3. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

4. Má-li věc vadu, z níž je prodávající zavázán, a jedná-li se o věc použitou, má kupující místo práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu.

5. Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo pouze u nového zboží na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady; na odstranění vady opravou věci; na přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo odstoupit od smlouvy.

6. Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

7. Kupující je povinen projevit součinnost k vyřízení reklamace dodáním věci k prohlédnutí, včetně příslušenství, pro správné vyřízení reklamačního řízení. Součástí této součinnosti je i odhlášení zařízení z bezpečnostních zámků a jiných kódů, které by znemožňovaly řešení a proces reklamačního řízení. 

8. Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů, umožnění přístupů, odblokování, apod.) Lhůta pro vyřízení reklamace je od tohoto data pozastavena až do dodání podkladů kupujícím, odblokování přístupů.

9. Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit. Nezvolí-li si kupující své právo včas, má práva jako v případě nepodstatného porušení smlouvy.

10. Reklamace se uplatňuje elektronicky nebo po domluvě osobně s tím, že je třeba předložit kompletní reklamované zařízení či jiné zboží a uvést přesný charakter závady. Při podání reklamace je kupující dále povinen prokázat, že zboží zakoupil u prodávajícího, tj. kromě vytknutí vad doložit i důkaz o koupi zboží u prodávajícího. Při uplatnění reklamace je potřeba předkládat záruční list (faktura). Kupující obdrží elektronické nebo písemné potvrzení o uplatnění reklamace v souladu s platnými právními předpisy.

11. Neoznámil-li kupující vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, právo z vadného plnění nemá. Jedná-li se o skrytou vadu, platí totéž, nebyla-li vada oznámena bez zbytečného odkladu poté, co ji kupující mohl při dostatečné péči zjistit, nejpozději však do dvou let od převzetí zboží a u použitého zboží šest měsíců od převzetí zboží.

12. Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. Záruka může být poskytnuta i na jednotlivou součást věci. Záruční doba běží od odevzdání věci kupujícímu.

13. Kupující nemá právo ze záruky, způsobila-li vadu po přechodu nebezpečí škody na věci na kupujícího vnější událost.

14. Prodávající má třicet dnů na vyřízení reklamace ode dne přijetí reklamace s tím, že během nepředání vadného zboží se běh reklamační lhůty pozastavuje. Po vyřízení reklamace má zákazník možnost vyzvednutí zboží po domluvě s Prodávajícím na určitém místě či zaslání na uvedenou adresu.

15. Prodávající při převzetí věci k reklamačnímu řízení neodpovídá za ztrátu dat a informací kupujícího, jež jsou uložena na HD, pamětích, či dalších nosičích informací, jež jsou součástí věci přebírané k reklamaci.

 

VII. Odstoupení od smlouvy

1. Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží při nákupu distančním způsobem mimo prostory kamenného obchodu, tj. přes e-shop. Lhůta podle věty první běží ode dne převzetí zboží.

2. Při prodeji na kamenné prodejně, včetně rezervací zboží, spotřebitel pozbývá nároku odstupu od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dní, není-li ze strany prodávajícího spotřebiteli ujednáno jinak. Spotřebitel-kupující je povinen si zboží při převzetí prohlédnout a tím přebírá odpovědnost bezvadnosti zboží.

3. Spotřebitel může odstoupit od smlouvy skrze online formulář dostupný na eshopu. Spotřebitel je povinen zaslat zboží na adresu uvedenou prodávajícím (AlzaBox, ulice Svatopetrská, 617 00 Brno - Komárov).

4. Okamžitě po odstoupení spotřebitel zašle nebo předá prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od prodávajícího obdržel, a to na své náklady. Zboží by měl spotřebitel vrátit úplné, tj. včetně veškerého dodaného příslušenství a dárku/ů, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal.

5. Spotřebitel odpovídá prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

6. Pokud je vrácené zboží poškozeno, může prodávající uplatnit vůči kupujícímu spotřebiteli právo na náhradu škody (v souladu s ustanovením § 1833  občanského zákoníku) a započíst tento svůj nárok oproti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Prodávající kupujícímu spotřebiteli v takovém případě vrátí jen kupní cenu sníženou o částku odpovídající náhradě škody. 

7. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy řádně, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dní od přijetí zboží na prodejně všechny peněžní prostředky, které od něho na základě smlouvy přijal, mimo náklady na dopravné a mimo příplatkové služby které zákazník mohl zvolit při koupi a které vrátit nejdou (např. Nalepení ochranného skla).

8. V případě rozbalení sluchátek není možné odstoupit od smlouvy z hygienických důvodů a jelikož taková sluchátka již nelze považovat za nová a nerozbalená.

9. Kupující podnikatel není oprávněn odstoupit od kupní smlouvy. Strany si vylučují použití ustanovení občanského zákoníku ohledně odstoupení.

VIII. Záruka za jakost a odpovědnost za vady prodané věci (záruka)

1. Záruční doba počíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím. Není-li na faktuře záručním nebo na dodacím listu a ani na v internetovém obchodě v souladu se zákonem vyznačena u položky zboží záruční doba v jiné délce, poskytuje prodávající na zboží záruku v délce 12 měsíců od převzetí zboží kupujícím. Záruční dobu nelze zaměňovat za životnost zboží, kdy např. životnost u baterií je 6 měsíců.

2. Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy kupující po skončení opravy byl povinen zboží převzít, se do záruční doby nepočítá. 

 

IX. Nemožnost uplatnění práv z vadného plnění

1. Práva z vadného plnění nelze uplatnit v následujících případech:

  • po uplynutí doby 24 měsíců
  • opotřebení zboží způsobené jejím obvyklým užíváním 
  • mechanického poškození, poškození způsobeného neodbornou instalací, zásahem třetí stranou, neodborným zacházením či obsluhou (porušení bezpečnostních plomb) nebo zanedbáním běžné péče;
  • u vad, které nemají prokazatelný vliv na funkčnost, tj. zejm. vady kosmetické
  • vady vznikly použitím nesprávného nebo vadného programového vybavení, nesprávného spotřebního materiálu
  • poškození elektrickým přepětím (viditelně spálené součástky nebo plošné spoje)
  • zboží bylo poškozeno počítačovým virem
  • vada vznikla provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů
  • vada vznikla chybně provedeným upgradem firmware
  • zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí
  • vady vzniklé v důsledku omezené funkčnosti aplikací, které nejsou vhodné (tj. nejsou vytvořeny) pro aktuální verzi operačního systému. Dále prodávající negarantuje plnou kompatibilitu prodaných součástí s jinými, pracovníky prodávajícího neschválenými součástmi, ani se softwarovými aplikacemi
  • od iPhone 7 a výše jsou odolné proti polití, vodě a prachu a byly testovány v kontrolovaných laboratorních podmínkách s hodnocením IP67/IP68 podle normy IEC 60529 (až 30 minut v hloubce do 4 metrů). Odolnost proti polití, vodě a prachu není trvalá a může se v důsledku normálního opotřebení postupem času snížit. Nepokoušej se nabíjet mokrý iPhone; pokyny k čištění a sušení najdeš v příručce. Poškození tekutinou není kryté zárukou.
  • pokud se závada projevuje pouze u software, u kterého není odběratel schopen doložit legální způsob nabytí, nebo použitím neautorizovaného software a spotřebního materiálu
  • zboží bylo poškozeno používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (zejména v rozporu s návodem nebo technickými normami)
  • u zboží prodávaného za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána;
  • u použitého zboží, neodpovídá prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo zboží při převzetí kupujícím
  • prodávající neodpovídá za vady zboží, o kterých kupující v době uzavření smlouvy věděl nebo s přihlédnutím k okolnostem, za nichž byla smlouva uzavřena, musel vědět, ledaže se vady týkají vlastností zboží, které zboží mělo mít podle smlouvy
  • LCD zobrazovač může dle zákona obsahovat světlé, tmavé, či zářící body, jeden až dva tyto body nejsou důvodem k reklamaci.
  • Neručíme za změny a chyby vzniklé při aktualizaci na vyšší verzi iOS dodávanou ze strany společnosti Apple.
  • iPhone může při focení fotoaparátem vydávat klasický zvuk spouště fotoaparátu který lze deaktivovat aktivací režimem "živá fotografie" 
  • Na službu aplikace tvrzeného skla se záruka a odstup nevztahuje. 

 

X. Pozáruční oprava

1. Na pozáruční opravu zboží je poskytována záruka 3 měsíce od předání zboží kupujícímu.

2. Záruka se vztahuje pouze na předmět opravy.

3. Před předáním věci k opravě, která obsahuje jakákoliv data, je povinen kupující si tato zálohovat, neboť za případnou ztrátu dat v rámci opravy prodávající neručí.

4. Prodávající má nárok i na náhradu nákladů spojených s prováděním opravy, jakož i s manipulací s předmětem opravy, i pokud se následně v průběhu provádění opravy zjistí, že vada, která byla předmětem opravy je neodstranitelná, nebo náklady na opravu by dosahovaly nepřiměřené výše a toto nebylo možno zjistit před započetím opravy.

5. Ceny nákladů na opravu se řídí platným ceníkem služeb a připočítávají se případné náklady spojené s předáním zboží zákazníkovi prostřednictvím přepravce.

 

XI. Účtování skladného za nevyzvednuté zboží

1. Pokud si kupující nevyzvedne vyřízenou reklamaci do 30 dnů od vyřízení reklamace, bude mu účtováno skladné ve výši 25,- Kč za každý započatý den nevyzvednutí zboží od ukončení opravy.

2. Pokud si kupující zboží nevyzvedne do 6 měsíců, propadne reklamované/opravené zboží do vlastnictví Prodávajícího za účelem úhrady všech vzniklých poplatků

 

XII. Závěrečné ustanovení

1. Tyto všeobecné obchodní podmínky a reklamační řád platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání objednávky kupujícím. Kupující souhlasí a přijímá veškerá ustanovení všeobecných obchodních podmínek a reklamačního řádu ve znění platném v den odeslání objednávky včetně ceny objednaného zboží uvedené v internetovém obchodu, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Tyto všeobecné obchodní podmínky a reklamační řád jsou kupujícímu spotřebiteli poskytnuty ve formě, která umožňuje jejich archivaci a reprodukci.

2. Platné všeobecné obchodní podmínky a platný reklamační řád jsou k dispozici na internetových stránkách www.mikephone.cz a každý kupující je při koupi zboží na tyto upozorněn a má se s nimi možnost seznámit. Prodávající je oprávněn všeobecné obchodní podmínky a reklamační řád doplňovat či měnit v souvislosti se změnou platných právních předpisů a v souvislosti se změnou na trhu zboží, které prodávající nabízí.

3. V případě, že dojde mezi prodávajícím a kupujícím (spotřebitelem) ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může kupující (spotřebitel) podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

V Brně dne 19.4.2025